Δεν μπορώ να συνδεθώ στο Moodle. Τι να κάνω;
- Βεβαιωθείτε ότι έχετε πραγματοποιήσει τη διαδικασία ενεργοποίησης (Uregister) του
Ιδρυματικού σας λογαριασμού σύμφωνα με τις οδηγίες που περιγράφονται στον
σύνδεσμο: Οδηγίες δημιουργίας ιδρυματικού λογαριασμού
- Ελέγξτε ότι χρησιμοποιείτε τα σωστά ιδρυματικά διαπιστευτήρια (όνομα χρήστη και
κωδικό πρόσβασης).
- Βεβαιωθείτε ότι έχετε ενεργή σύνδεση στο διαδίκτυο.
- Αν το πρόβλημα συνεχίζεται, επικοινωνήστε με την τεχνική υποστήριξη του
προγράμματος που παρακολουθείτε.
Δεν βλέπω τα μαθήματά μου στο Moodle. Τι μπορεί να συμβαίνει;
- Ελέγξτε αν έχετε εγγραφεί σωστά στα μαθήματα.
- Βεβαιωθείτε ότι οι καθηγητές έχουν ενεργοποιήσει τα μαθήματα για προβολή.
- Αν τα μαθήματα είναι ενεργοποιημένα και είστε εγγεγραμμένοι, αλλά δεν τα βλέπετε ακόμα, επικοινωνήστε με τον διδάσκοντα ή τη γραμματεία για βοήθεια.
Πώς μπορώ να αλλάξω τη γλώσσα στο Moodle;
- Μεταβείτε στις “Προτιμήσεις” από το μενού του προφίλ σας.
- Επιλέξτε “Προτιμήσεις λογαριασμού” και στη συνέχεια “Προτιμήσεις γλώσσας”.
- Επιλέξτε τη γλώσσα που επιθυμείτε από το αναπτυσσόμενο μενού.
- Πατήστε “Αποθήκευση αλλαγών” για να εφαρμόσετε τη νέα γλώσσα.
Πώς μπορώ να ρυθμίσω τις ειδοποιήσεις στο Moodle;
- Μεταβείτε στις “Προτιμήσεις” από το μενού του προφίλ σας.
- Επιλέξτε “Προτιμήσεις ειδοποιήσεων”.
- Ρυθμίστε τις ειδοποιήσεις για email, ανακοινώσεις, μηνύματα, και άλλες
δραστηριότητες σύμφωνα με τις ανάγκες σας.
Τι να κάνω αν δεν λαμβάνω ειδοποιήσεις από το Moodle;
- Βεβαιωθείτε ότι έχετε ρυθμίσει σωστά τις ειδοποιήσεις στις “Προτιμήσεις
ειδοποιήσεων”.
- Ελέγξτε την ανεπιθύμητη αλληλογραφία (spam) στο email σας για τυχόν ειδοποιήσεις
που μπορεί να έχουν καταλήξει εκεί.
- Αν το πρόβλημα συνεχίζεται, ελέγξτε αν το email σας είναι σωστά καταχωρημένο στο
προφίλ σας και αν οι ρυθμίσεις του email σας επιτρέπουν την λήψη ειδοποιήσεων από
το Moodle.
- Επικοινωνήστε με την τεχνική υποστήριξη αν δεν βρείτε λύση.
Πώς μπορώ να επικοινωνήσω με τους καθηγητές μου μέσω του Moodle;
- Επισκεφθείτε τη σελίδα του μαθήματος και βρείτε την ενότητα “Συμμετέχοντες” (Participants).
- Κάντε κλικ στο όνομα του καθηγητή για να ανοίξετε το προφίλ του.
- Επιλέξτε την επιλογή “Μήνυμα” (Message) για να στείλετε ένα προσωπικό μήνυμα στον καθηγητή.
Πώς μπορώ να παρακολουθήσω τις προθεσμίες και τις δραστηριότητες των μαθημάτων μου;
- Χρησιμοποιήστε το Ημερολόγιο (Calendar) του Moodle για να δείτε όλες τις προθεσμίες και τις σημαντικές ημερομηνίες.
- Μπορείτε να βρείτε το Ημερολόγιο στο μενού ταμπλό της κεντρικής στήλης ή στο προφίλ σας.
- Προσθέστε τις προθεσμίες των μαθημάτων σας στο προσωπικό σας ημερολόγιο για να παραμένετε οργανωμένοι.
Πώς μπορώ να κατεβάσω υλικό μαθήματος από το Moodle;
- Μεταβείτε στη σελίδα του μαθήματος και βρείτε το υλικό που θέλετε να κατεβάσετε (π.χ. αρχεία PDF, παρουσιάσεις).
- Κάντε κλικ στον σύνδεσμο του αρχείου.
- Το αρχείο θα ξεκινήσει να κατεβαίνει αυτόματα ή θα ανοίξει σε νέο παράθυρο όπου μπορείτε να το αποθηκεύσετε.
Τι να κάνω αν μια δραστηριότητα ή εργασία δεν ανοίγει;
- Δοκιμάστε να ανοίξετε τη δραστηριότητα σε διαφορετικό πρόγραμμα περιήγησης
(browser).
- Βεβαιωθείτε ότι το λογισμικό σας (όπως το Adobe Reader για PDF) είναι ενημερωμένο.
- Αν το πρόβλημα συνεχίζεται, επικοινωνήστε με τον διδάσκοντα ή την τεχνική υποστήριξη
παρέχοντας λεπτομέρειες για το πρόβλημα.
Τι να κάνω αν αντιμετωπίσω τεχνικό πρόβλημα κατά τη χρήση του Moodle;
- Πρώτα, προσπαθήστε να ανανεώσετε τη σελίδα ή να αποσυνδεθείτε και να συνδεθείτε ξανά.
- Αν το πρόβλημα συνεχίζεται, επικοινωνήστε με την τεχνική υποστήριξη του προγράμματος παρέχοντας όσο το δυνατόν περισσότερες πληροφορίες (π.χ. περιγραφή του προβλήματος, στιγμιότυπα οθόνης).